Achter de wolken
Vijftig jaar nadat hun jeugdromance is afgebroken, ontmoeten Emma en Gerard elkaar opnieuw. Zij was getrouwd met zijn beste vriend, maar nu, na een heel leven achter hen, worden ze opnieuw verliefd. Kunnen ze een passie die een halve eeuw gesluimerd heeft weer aanwakkeren? Het is een verhaal over een verbluffende laatste liefde, met het gevoel en de intensiteit van de eerste.