Death of a Gentleman
Twee cricketverslaggevers zijn bezorgd over het voortbestaan van Test Cricket. Tijdens hun zoektocht onthult stuiten ze op een wijdverspreid complot dat is doorgedrongen tot de hoogste niveaus van de sport en depolitiek, en dat de integriteit van het spel bedreigt.