Huellas Del Samurai, Las
"Na eeuwen van stilte ontdekt een groep mensen uit het rivierstadje Coria del Rio dat één van de sleutels tot zijn geschiedenis zich bevindt in de verre landen van het Oosten, in het leven van een samoerai die op zoek is naar verlossing."