Mary Poppins
Kinderjuf Mary Poppins, die "Bijna Perfect In Elk Opzicht" is, daalt neer vanuit de winderige Londense lucht om weer een band op te bouwen tussen een Engelse vader en moeder en hun twee kinderen.
"Bijna Perfecte" Mary Poppins (Julie Andrews) vliegt door het winderige Londen naar het huis van twee ondeugende kinderen. Met de hulp van zorgeloze schoorsteenveger Bert (Dick Van Dyke) zorgt de pittige kinderjuf dat elk karwei een spelletje wordt en elke dag een "Vrolijke Vakantiedag" wordt, om zo de band tussen de kinderen en hun ouders te herstellen. Bevat beelden van roken.