PJ Masks: Power Heroes
Superhelden Catboy, Owlette en Gekko krijgen assistentie van nieuwe helden waardoor hun team groter en beter wordt. Onze helden nemen het op tegen nieuwe schurken in de City, de ruimte en in de bevroren wildernis.