Encordades
Een blik op de rol van vrouwen in sport en samenleving, van de jaren veertig tot nu. Catalaanse bergbeklimmers benaderen op verschillende momenten hun passie voor de bergen. Een reis door de geschiedenis van bergbeklimmen en klimmen voor vrouwen in Spanje, met getuigenissen die barrières en stereotypen hebben overwonnen.