World's Biggest Hammerhead?
Een team van haaienwetenschappers van de Florida International University gaat op expeditie op zoek naar 's werelds grootste hamerhaai.
Talrijke meldingen van enorme hamerhaaien die tot zes meter lang kunnen worden, roepen vraagtekens op over de ware omvang van deze soort. Een team van wetenschappers van de Florida International University gaat nu op expeditie voor de kust van Florida, op zoek naar 's werelds grootste hamerhaai. Ze reizen helemaal vanaf de Florida Keys tot aan de gevaarlijke wateren van de Bahama's.