What If...?
Marvels animatieserie What If...? keert terug in seizoen 3 voor het hoogtepunt van het avontuur door het multiversum. Zie hoe klassieke personages onverwachte keuzes maken die hun werelden veranderen in spectaculaire alternatieve versies van het MCU. The Watcher zal de kijker begeleiden terwijl de serie nieuwe genres, grotere spektakels en ongelooflijke nieuwe personages laat zien.
Hollywood-filmster Agatha Harkness heeft een nieuwe tegenspeler in Howard Starks eerste productie.
Tijdens hun vakantie staan Howard the Duck en Darcy Lewis oog in oog met gevaarlijke facties.
Riri Williams gaat op een dodelijke missie om de autoritaire Quentin Beck te verslaan.