De Kronieken van Narnia: Prins Caspian
Wanneer de Pevensie-kinderen - Peter, Susan, Edmund en Lucy - een jaar na hun eerste avontuur teruggaan naar Narnia, leren ze dat er 1300 Narniaanse jaren voorbij zijn gegaan en zien ze dat alles is veranderd. Met een kwade koning op de troon, moeten ze opnieuw samenwerken met de leeuw Aslan om prins Caspian te redden, zijn eer te herstellen en vrede terug te brengen naar het betoverende land.