La Gita
Magalie, de dochter van immigranten, kan niet mee op schoolreis waar ze haar liefde aan haar klasgenoot Marco wilde verklaren. Wanneer haar wereld instort, gebeurt er iets onverwachts.
Op 14-jarige leeftijd staat Magalie, dochter van immigranten uit Senegal maar geboren en getogen in Italië, voor de moeilijke taak om voor zichzelf een plek in de wereld te vinden. Wanneer haar de kans wordt ontzegd om mee te gaan op een buitenlandse schoolreis, wat voor haar de perfecte gelegenheid was om haar liefde te verklaren aan haar klasgenoot, lijkt die plek in de wereld onbereikbaar. Maar is dat wel echt zo?