Tout ce qui brille
Lila en Ely wonen aan de andere kant van de brug van Parijs. Als zussen dromen ze van een nieuw leven aan de overkant van de rivier en van die ongelooflijke trendy schoenen. Door middel van grote en kleine leugens proberen ze naadloos over te gaan in een wereld die niet van hen is - een wereld van luxe en waar alles mogelijk is, maar het is niet alles goud wat blinkt.