Dokumentarer, Biografi
Bak den litterære giganten sto en mann som bar på en enorm personlig tragedie. Denne filmen avslører den hemmelige historien om Rudyard Kiplings liv, og utforsker hvordan dødsfallene til to av barna hans fremkalte fullstendig fortvilelse, men også ga liv til noen av hans mest rørende verk.