Den fantastiske Mikkel Rev
Mr. og mrs. Fox har et lykkelig liv helt til mr. Fox går tilbake til gamle synder og planlegger tidenes største kyllingtyveri.
Mr. og mrs. Fox har et lykkelig liv med den eksentriske sønnen Ash og besøkende nevø Kristofferson. I det minste før mr. Fox går tilbake til gamle synder og planlegger tidenes største kyllingtyveri. Basert på Charlie og sjokoladefabrikken, Roald Dahls bestselger. Den fantastiske Mikkel Rev er en artig film for hele familien.