Columbus zoo og akvarium er et av USAs største og mest populære, blant annet kjent for "Jungle Jack" Hanna. Det tar flere timer å oppleve alt, og nå tar Nat Geo WILD for første gang med seerne bak kulissene for å møte dyrene og de ansatte som jobber døgnet rundt, sju dager i uka, for å skape en av landets beste dyrehager.