Heroes of The Empire
De er "skurkene" som gjør gode gjerninger. Denne dokumentaren følger 501st UK Garrison Star Wars kostymeklubb når de deltar på veldedighetsarrangementer over hele Storbritannia. Fra sykehusbesøk til filmpremierer, se hvordan disse fansene i rustning gir håp og endrer oppfatninger.