Battle of Dunkirk: From Disaster to Triumph
Gjenopplev tapperheten til Dunkirk-veteranene som krysset Den engelske kanal i forsvarsløse båter for å redde strandede soldater fra infernoet. Hør deres oppløftende historier om heltemot i et slag som endret kursen for andre verdenskrig.