Mantovani - The King of Strings
Denne dokumentaren forteller historien om Annunzio Mantovani, som er en av tidenes mest suksessrike orkesterledere, med 70 millioner solgte plater. Mantovani er også kjent som “The King of Strings”, og hans bruk av kaskaderende strykerklang karakteriserte karrieren hans og definerte musikken fra 1950- til 1970-tallet.