The Fab Five
The Fab Five er en to timer lang film om et av de mest berømte – og beryktede – lagene i amerikansk college-basketball sin historie. Da de høsten 1991 ankom campus på University of Michigan, var de fem førsteårsstudenter – Chris Webber, Jalen Rose, Juwan Howard, Jimmy King og Ray Jackson – som ikke bare gjorde sporten mer spennende, men som introduserte en helt ny stil til mannen i gata med sine baggy shortser, svarte sokker og frekke dialoger.