Imported
Nye land, samme drøm. Bli med på en spennende reise med amerikanske basketballspillere som reiser utenlands for å forfølge drømmene sine etter å ha gått glipp av NBA. IMPORTED gir deg et innblikk i den eksplosive verdenen av internasjonal basketball.