The Zone: Survival Mission
I "nye normal"-æraen, hvor ekte-lignende falskheter og falske-lignende realiteter blandes, oppstår et nytt virtuelt rom i The Zone. Nye agenter for menneskeheten forsterker lagets evner, og "The Zone: Survival Mission Season 3" byr på tøffere regler, økt realisme og de mest utfordrende oppdragene.