Grid
Jorden har overlevd en katastrofal solvind takket være beskyttelsen fra Grid, dens planetariske forsvarsskjold. Kim Saeha, en ansatt i Byrået, treffer en morder. Detektiv Jung Saebyeok får i oppgave å arrestere morderen. I jakten på rømlingen bevitner hun er utrolig fenomen: Grunnleggeren av Grid–et spøkelse fra fortiden–har dukket opp igjen 24 år etter hun oppfant Grid. Men hvorfor bistår hun rømlingen? Dette er en thriller som følger den mystiske sannheten bak det som reddet menneskeheten fra en apokalypse.