Dinosaurs: The True Story
I en verden der dinosaurene har overlevd og utviklet seg til å ta sine første skritt på månen, suser en gigantisk asteroide mot jorden. JASA (Jurassic Aeronautics and Space Administration) mobiliserer for å avverge katastrofen.