The Nightmare Upstairs: What Happened to Ty and Bryn?
Anklager om misbruk splitter en familie i Utah og utløser en bitter omsorgskamp. Når retten beordrer gjenforening med faren, barrikaderer Ty og Bryn seg på et rom i 54 dager. De strømmer protesten direkte og gjør krisen til et viralt oppgjør.
Anklager om misbruk splitter en familie fra Utah og utløser en bitter omsorgstvist. Retten pålegger barna å delta i et kontroversielt gjenforeningsprogram, men Ty og Bryn tar saken i egne hender. De barrikaderer seg på et soverom i 54 dager, direktestrømmer protesten og gjør en privat familiekrise om til et nasjonalt, viralt oppgjør.