The Attendant
Frankie er en parkeringsvakt i Nord-Irland som alltid ser mot fremtiden. Han jobber ved spektakulære Giant’s Causeway i County Antrim, ett av Irlands naturlige underverker. Vennen og kollegaen hans Cathy, og ektemannen hennes Paul, er imidlertid i trøbbel, men som Frankie alltid sier, noe vil dukke opp.