Help Point
En ung mann og kvinne mister bilene sine på en enorm flyplassparkering. Når de sitter fast sammen ved det lite hjelpsomme hjelpepunktet for kundeservice, går ikke forsøkene hans på å sjarmere henne helt etter planen.