Mixed-ish
I denne spin-offen av den populære serien Black-ish, forteller Rainbow Johnson om sin opplevelse med å vokse opp i en familie med flere raser på 80-tallet og de konstante dilemmaene de måtte takle, om de skulle assimilere eller være lojale mot seg selv. Bows foreldre, Paul og Alicia, bestemmer seg for å flytte fra et hippie-kollektiv til forstaden for å forsørge familien sin bedre. Mens foreldrene hennes strever med utfordringene i det nye livet deres, navigerer Bow og søsknene hennes seg gjennom en gjennomsnittlig skole hvor de blir sett på som verken svarte eller hvite.