Black-ish
Andre «Dre» Johnson har en flott jobb, en vakker kone, Rainbow, fire barn og et forstadshus i kolonistil. Men har suksess assimilert familien for mye? Med litt hjelp fra faren bestemmer Dre seg for å dyrke en kulturell identitet for seg og familien som hedrer fortiden og samtidig omfavner fremtiden.