Shared Custody
Den første TV-serien regissert av Javier Fesser forteller historien om Cris og Diego, som nettopp slo opp og er enige om å være venner. Men det blir vanskelig når de flytter hjem til foreldrene sine. Besteforeldrene vil behandle dem som barn igjen. Det betyr ingenting at Cris og Diego er over 40 år, eller at de har en fem år gammel datter, Cloe.
Den første TV-serien regissert av Javier Fesser forteller historien om Cris og Diego, som nettopp slo opp. Som det moderne paret de er, vil de skilles uten advokathjelp. De vil forbli venner. Men det er lettere sagt enn gjort, fordi livet er tøft, og et brudd er enda tøffere - spesielt om du må flytte hjem til foreldrene dine fordi du ikke kan balansere jobb og familie, eller betale leie på egenhånd. Besteforeldrene er mer enn klare for å hjelpe til med det de kan, men de vil også behandle dem som barn, og blander seg i alt. Cris og Diego er over 40 år og har til og med en datter, Cloe - en femåring som lærer å utnytte besteforeldrenes nye ønske om å skjemme henne bort.