Sara Baras, Todas Las Voces
Dette er historien om en eksepsjonell kunstner som stiller oss overfor et viktig dilemma: Noen stemmer driver verden fremover, mens andre tynger den ned og hindrer endring. Hver dag må vi bestemme hvilke stemmer vi skal lytte til. Sara Baras, en av historiens største flamencodansere og skapere, belyser dette universelle dilemmaet gjennom sitt liv og arbeid, og gir oss et svar.