Scam Goddess
Som en hit-podkaster, vet komiker Laci Mosley hvordan en svindel ser ut. Nå tar hun ekspertisen sin ut på veien, og avdekker småbysvindleri og storbybedrageri over hele USA: Fra pyramidespill til religiøse bedragere til falske kongelige, Laci møter varslere, ofre og selv bedragerne – sporer opp gjerningsmennene med sitt kjente vidd, og lar ingen stein – eller svindel – være usnudd.