Grazing the Sky
Et nært blikk på livene til moderne sirkusartister i og utenfor Cirque Du Soleil. Filmen følger historiene til flere forskjellige artister, og gir seerne et enestående innblikk i deres liv og kunst. Det er også en hyllest til menneskesinnet og kraften av å følge drømmene sine, i tillegg til en hyllest til kunstnernes egenskaper og kraft der de bruker kroppene sine som instrumenter.