Don vs Lightning
Når Don, en eldre, skotsk surpomp blir offer for flere lynnedslag, begynner han å bekymre seg for at det stille, ryddige livet hans aldri vil bli det samme igjen. Det er vanskelig å si hva han synes er mer ukomfortabelt: Sadistisk forfølgelse fra et lunefullt univers, eller den bekymrede oppmerksomheten fra innbyggerne i byen hans.