Sucking Diesel
Etter et feilslått bevæpnet ran, må den sarkastiske eieren av en bensinstasjon bestemme hvorvidt hun skal beskytte sin uintelligente ansatte, eller overgi ham til den farligste mannen i Ballybeg. "Sucking Diesel", som gjør en irsk vri på klassikere som The Coen Brothers’ "Fargo" og Shane Blacks "The Nice Guys", er en anspent krimkomediekortfilm som utspiller seg i sin helhet på en landlig irsk bensinstasjon.