Blood Free
Jayu er administrerende direktør i BF. Hun fortsetter å utvide selskapet til tross for drapstrusler. Drapstruslene fortsetter, så BF ansetter Chaewoon, en tidligere offiser, som livvakt. Merkelig nok løser Chaewoon enkelt Jayus problemer. Snart oppstår både hemmeligheter og intriger innad i BF.