Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette
En miniserie om den ubestridelige kjemien, den intense romansen og det profilerte ekteskapet mellom John F. Kennedy Jr. og Carolyn Bessette, en kjærlighetshistorie som fengslet en hel nasjon.
FXs miniserie "Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette" utforsker den ubestridelige kjemien, den stormfulle romansen og det profilerte ekteskapet til et av det 20. århundrets mest ikoniske par. Serien er den første i Ryan Murphys antologi "Love Story" og er inspirert av Elizabeth Bellers bok "Once Upon A Time: The Captivating Life of Carolyn Bessette-Kennedy". Han var det nærmeste USA kom en kongelig. Nasjonen fulgte ham fra han var en liten gutt til han ble en elsket ungkar og mediesensasjon. Hun var en stjerne på egne premisser. Ekstremt selvstendig og med en unik stil, jobbet hun seg opp fra butikkmedarbeider til leder i Calvin Klein og ble en nær fortrolig av grunnleggeren selv. Mens kjærlighetshistorien deres utspilte seg foran en hel nasjon, truet den intense berømmelsen og medieoppmerksomheten med å rive dem fra hverandre. Serien følger den komplekse og hjerteskjærende reisen til et par hvis private kjærlighet ble en nasjonal besettelse.