Dessine-moi un Saint-Ex
Utover myten om hans mystiske forsvinning og 'Den lille prinsen', hvem var Antoine de Saint-Exupéry? Denne filmen setter sammen hans intense liv ved hjelp av film- og tegneseriearkiver for å male et ironisk og innsiktsfullt portrett av mannen bak den legendariske flyveren og forfatteren.