How I Caught My Killer
How I Caught My Killer er en bedømmende forbrytelser fra virkeligheten-serie som setter fokus på de virkelige historiene bak disse unike sakene med dyptgående intervjuer, autentisk arkivmateriale og filmatiske gjenskapelser alle pakket sammen i en fersk versjon av sjangeren.