The Lesson is Murder
Psykolog og tidligere FBI-agent, Bryanna Fox, og klassen hennes med neste generasjons forbrytersk tankegang-jegere gjenåpner saker om dømte seriemordere som har bekymrende, ubesvarte spørsmål.