Where To?
Taxisjåføren Archie opplever øyeblikk fra livene til en rekke mennesker – gledelige, smertefulle, grusomme og hysterisk morsomme. I løpet av én dag har han 54 passasjerer i alderen to til 93 år. Og en hund. For hver passasjer blir taxien hans en scene for livets dramaer. Midt i kaoset oppdager han uventede bånd og lærer verdifulle lekser om kjærlighet, tap og familie.