Onverharde Weg Naar Vrede
Filmen "Unpaved Road to Peace" forteller om Caldono-landsbyens langvarige arr etter fredsavtalen fra 2016 mellom Colombias regjering og FARC. Lederen i landsbyen, Farid, mekler mellom lokalbefolkningen og tidligere geriljasoldater som Xiomara og Humberto, og stiller spørsmål ved om ekte forsoning er mulig midt i mistillit.