Killing Escobar
I verdens kokainhovedstad er vold loven. Én mann, mer enn noen annen, holder landet i et blodig dødsgrep: Pablo Escobar.
I verdens kokainhovedstad er vold loven. Én mann holder landet i et blodig dødsgrep: Pablo Escobar, verdens mest beryktede narkobaron. Med støtte fra USA kjemper Colombias president tilbake, men Escobar er for mektig. I et desperat forsøk foreslår presidenten en avtale: Hvis narkobaronen bare tilbringer noen få år i fengsel, vil han komme ut med rent rulleblad. Escobar overgir seg, men hans luksuriøse fengsel gir ham et trygt sted å fortsette driften som vanlig, og til og med begå drap.