Vigilante
I denne action-thrilleren lever Kim Jiyong et dobbeltliv som student ved Koreas nasjonale politiakademi om dagen og Borgerverneren om natta, der han personlig straffer forbrytere som unngår loven. Han omgis av folk som alle har forskjellige baktanker.