One Dollar Lawyer
Domstoler er ikke enkle å få tilgang til for alle, og folk mister tillit til rettsvesenet. Men her kommer en advokat med de beste evnene og en kommisjon på bare én dollar, forpliktet til sosial rettferdighet og å forsvare fundamentale menneskerettigheter. Denne ekstraordinære forsvarsadvokaten konfronterer et blindt rettsvesen og høyt betalte advokatmotstandere for sine klienters rettigheter.