Recess: Taking the 5th Grade
Nytt skoleår for barna ... og de gleder seg, men blir overrasket av uønskede endringer: ingen pizza, lekeplass eller skap! Og enda verre: Det viser seg at læreren deres er den stridslystne frøken Finster. Det er for mye for TJ som er bestemt på å forsvare det gjengen tror på og forbedre skolen de elsker. Femteklasse får fram det beste i alle, selv frøken Finster og rektor Prickly.