Den lille havfruen live!
Denne spesialen er en hyllest til den originale tegnefilmen. Den tidløse musikken tar seerne med på et magisk eventyr under havet, med musikalske numre av en stjernespekket rollebesetning, vevd sammen med den originale spillefilmen.