Fellini - Io Sono Un Clown
I hjertet av "Fellini - I'm a Clown" (Fellini - Jeg er en klovn) er den merkelige og fantastiske historien om Peter Goldfarb, den svært unge amerikanske produsenten som i 1967 overtalte Federico Fellini, den største italienske regissøren, til å jobbe med amerikansk fjernsyn for første gang. En historie som har vært ukjent for de fleste i et halvt århundre.