Il Nostro Papa
En ung argentinsk skuespiller, Jago Garcia, skal spille rollen som den nåværende paven i en film. Hans engasjement for en så viktig rolle er så sterkt at han er villig til å legge ut på en reise i Jorge Mario Bergoglios, nå pave Frans', fotspor. For å gjøre det går han samme vei som Bergoglio-familien gjorde på begynnelsen av 1900-tallet.