A Holiday Short: Best Christmas Ever
Når julenissen feiltolker krusedullen på ei jentes ønskeliste, våkner hun på julemorgenen og finner en uvanlig ny venn under treet. Kortfilmen er regissert av Taika Waititi, med stemmen til John Goodman, og forteller den hjertevarmende historien om vennskapet mellom ei jente og den uferdige krusedullen hennes.