Endless Horizon
Afrika, menneskehetens vugge og jordens hjerte. Bli med ut på endeløse savanner, se elefanter ved vannhullet, la deg imponere av løver, sebraer, sjiraffer, flodhester og flere arter. La Namibias innfødte vise deg sitt Afrika.