Stoccata Vincente, La
«La Stoccata Vincente» forteller for første gang den sanne historien om Paolo Pizzo, verdensmesteren i fekting, til lerretet. Filmen forteller en eksemplarisk historie om sport, forløsning, utholdenhet og besluttsomhet. Paolo Pizzo, to ganger verdensmester i fekting, måtte møte den viktigste utfordringen i livet sitt, kampen mot en hjernesvulst, da han bare var 14 år gammel.